W celu optymalizacji czasu generowania raportów, raporty zawierające dane powyżej 200 pracowników są obecnie generowane w plikach w formacie csv.


Plik można łatwo i szybko otworzyć w innych formatach/rozszerzeniach np.


1. W pliku Excel (xls)


Otwieramy pusty plik Excel --> przechodzimy do zakładki Dane --> Pobierz dane -->Z pliku --> Z pliku tekstowego / CSV

 


Następnie z pamięci komputera wybieramy pobrany plik CSV.




Aby plik otworzył się prawidłowo, należy go otworzyć w poniższej konfiguracji:


 

Na końcu należy wybrać przycisk "Załaduj":


Przykład pliku po załadowaniu:



Gotowy plik można zapisać.



2. W arkuszu kalkulacyjnym OpenDocument (.ods)


Otwieramy pusty arkusz --> klikamy w "Otwórz" (otwarta teczka):




Wybieramy pobrany plik (tj. plik z raportem w formacie csv) i klikamy "Otwórz"





Aby plik otworzył się prawidłowo, należy go otworzyć w poniższej konfiguracji:




Przykład pliku po załadowaniu:




Gotowy plik można zapisać.