W celu optymalizacji czasu generowania raportów, raporty zawierające dane powyżej 200 pracowników są obecnie generowane w plikach w formacie csv.
Plik można łatwo i szybko otworzyć w innych formatach/rozszerzeniach np.
1. W pliku Excel (xls)
Otwieramy pusty plik Excel --> przechodzimy do zakładki Dane --> Pobierz dane -->Z pliku --> Z pliku tekstowego / CSV
Następnie z pamięci komputera wybieramy pobrany plik CSV.
Aby plik otworzył się prawidłowo, należy go otworzyć w poniższej konfiguracji:
Na końcu należy wybrać przycisk "Załaduj":
Przykład pliku po załadowaniu:
Gotowy plik można zapisać.
2. W arkuszu kalkulacyjnym OpenDocument (.ods)
Otwieramy pusty arkusz --> klikamy w "Otwórz" (otwarta teczka):
Wybieramy pobrany plik (tj. plik z raportem w formacie csv) i klikamy "Otwórz"
Aby plik otworzył się prawidłowo, należy go otworzyć w poniższej konfiguracji:
Przykład pliku po załadowaniu:
Gotowy plik można zapisać.