Poniższy artykuł opisuje wprowadzanie swojej dostępności dla Użytkowników z uprawnieniami administratora oddziału (kierownika), administratora wspierającego (zastępcy kierownika), a także administratora (kadry i inne osoby zarządzające bazą).
1. W pierwszej kolejności należy odszukać siebie na liście pracowników w zakładce PRACOWNICY (dla przykładu Joanna Miła - kierownik oddziału).
Dla ułatwienia możesz skorzystać z wyszukiwarki i wprowadzić swoje nazwisko.
Następnie przejdź do kartoteki pracownika (czyli do swojej) poprzez kliknięcie na ołówek po prawej stronie:
2. Przejdź do zakładki DOSTĘPNOŚĆ
3. W zależności od ustawień bazy możesz wprowadzić swoje prośby grafikowe tj.:
- niedostępność - dni i godziny, w których nie możesz pracować; opis znajduje się w poniższej instrukcji: https://wsparcie.grafikoptymalny.pl/support/solutions/articles/64000221730
- dostępność - dni i godziny w których możesz pracować; opis w poniższej instrukcji: https://wsparcie.grafikoptymalny.pl/support/solutions/articles/64000120362
4. Po wprowadzeniu próśb grafikowych zmień ich status z "Wersji roboczej" na "Przekazana do przełożonego" i następnie ZAPISZ.
Potwierdzeniem weryfikacji Twoich próśb grafikowych przez przełożonego jest zmiana przez niego statusu dostępności na "Zweryfikowana".
5. Akceptacja (weryfikacja) dostępności wprowadzonej przez Administratora (dla siebie)
Użytkownicy z uprawnieniami Administratora mogą od razu zmienić status wprowadzonych dla siebie próśb grafikowych na "Zweryfikowana", ponieważ w strukturze bazy, to Administrator jest najwyższym uprawnieniem i jego wniosek o dostępność będzie widoczny tylko dla niego oraz innych Administratorów. Ewentualnie jeżeli to inny Administrator jest jego przełożonym, to wtedy weryfikacja pozostaje po stronie tego drugiego Administratora (zgodnie z wewnętrznymi ustaleniami).