Poniższa instrukcja opisuje funkcjonalność, która daje możliwość kierownikom regionalnym weryfikację i publikację grafików stworzonych przez kierowników oddziałów podlegających pod region kierownika regionalnego.


Jak włączyć akceptację publikacji grafików dla oddziałów?


1. Otwórz menu i przejdź do USTAWIEŃ ODDZIAŁU:



2. Zobaczysz listę wszystkich oddziałów przypisanych do Twojego regionu.

Przejdź do edycji wybranego oddziału:




3. Zaznacz checkbox jak poniżej:







WAŻNE!

Od tego momentu, kierownik oddziału nie opublikuje już grafiku samodzielnie.
Grafik będzie mógł opublikować kierownik regionalny, po tym jak go zweryfikuje i zaakceptuje.


Jak wygląda cały proces?


  1. Kierownik po utworzeniu grafiku, klika na przycisk "Zapisz i publikuj". strona przeładuje się, grafik pozostanie nadal w wersji roboczej, ale pod grafikiem w miejscu, gdzie Manager kliknął przycisk: “Zapisz i publikuj” pojawi się opis: 
    “W akceptacji”: 

  2. Kierownik regionalny otrzyma powiadomienie e-mail, ale także po zalogowaniu się do systemu zobaczy informację o oczekującym na akceptację grafiku:


  3. Po przejściu do edycji wybranego grafiku, kierownik regionalny weryfikuje poprawność grafiku i w przypadku jego akceptacji, klika na przycisk AKCEPTUJ PUBLIKACJĘ:



  4. Grafik zmieni swój status z "Wersja robocza" na "Opublikowany".