Jeżeli Twoi pracownicy nie odczytują dodanych notatek  które im dodajesz, możesz włączyć ustawienie które wymusi ich odczytanie po zalogowaniu się pracownika na swoje konto. 


Aby włączyć to ustawienie, za poziomu uprawnień administratora, przejdź do USTAWIEŃ SUBSKRYPCJI:




Następnie wybierz MODUŁ NOTATKI: 




I włącz ustawienie INFORMUJ O NOWYCH NOTATKACH PO ZALOGOWANIU: 




Włączenie tego ustawienia będzie skutkowało pojawieniem się poniższego powiadomienia na koncie pracownika tuż po zalogowaniu się: 




Pracownik wtedy nie ma możliwości przejścia do systemu, jego jedyną możliwością jest kliknięcie POKAŻ TREŚĆ NOTATKI, co skutkuje pojawieniem się przesłanej notatki którą pracownik musi odczytać i się z nią zapoznać klikając POTWIERDŹ ZAPOZNANIE SIĘ Z NOTATKĄ :




Otrzymasz wtedy informację o odczytaniu notatki przez pracownika. 


Szczegóły dodawania notatki na konto pracownika znajdziesz w instrukcji:

https://wsparcie.grafikoptymalny.pl/support/solutions/articles/64000287138