Po dodaniu przez Pracownika wniosku dotyczącego rozliczenia delegacji, wniosek zostaje przekazany do akceptacji bezpośredniego przełożonego.
Proces dodania wniosku o delegację został opisany w poniższym artykule: https://wsparcie.grafikoptymalny.pl/support/solutions/articles/64000296176
Osoba akceptująca wniosek o delegację może go zaakceptować, albo odrzucić (cofnąć wniosek).
Aby przejść do akceptacji lub odrzucenia wniosku, należy wejść do zakładki DELEGACJE -> wybrać delegację -> przejść do jej podglądu (ikona ołówka):
Jeżeli osoba akceptująca wniosek, po zapoznaniu się z jego szczegółami uzna, że wniosek nie jest kompletny (brak ważnych danych, plików), co uniemożliwia akceptację wniosku, to taki wniosek można odrzucić i wskazać powód odrzucenia. Dzięki temu pracownik może dokonać niezbędnych poprawek.
Należy kliknąć na przycisk COFNIJ DO PRACOWNIKA:
Pojawi się pole "Powód", które należy uzupełnić tj. opisać powód odrzucenia wniosku np. jakie dane wskazane we wniosku należy poprawić, albo jakich informacji w nim brakuje (pole przyjmuje max. 499 znaków).
Po zatwierdzeniu opisu poprzez kliknięcie na przycisk OK, system wyświetli informację, że wniosek został odrzucony. Wniosek zmieni swój status na "Wersja robocza".
Pracownik otrzyma powiadomienie mailowe, że jego wniosek został odrzucony:
Po zalogowaniu się do swojego konta, w zakładce DELEGACJE, pracownik będzie widział zmianę statusu wniosku o delegację na "Wersja robocza" i po wejściu do edycji wniosku zobaczy informacją o powodzie odrzucenia:
Dodatkowo taką informację będzie można także odnaleźć w zakładce HISTORIA ZMIAN: